Referenciáink
A Pannonhalmi Főapátság intézményi hálózatának stratégiai kommunikációs terve
A Főapátság kiemelt üzeneteinek megfogalmazása. Információgyűjtés, belső kommunikációs átvilágítás, vezetői interjúk, közvéleménykutatás, látogatókutatás, fókuszcsoportos felmérés, 7S-modell, SWOT analízis, koncepció és terv elkészítése.
A Naturland Magyarország Kft. stratégiai marketingkommunikációs tervének megalkotása
Belső kommunikációs átvilágítás, vezetői interjúk, workshopok, reprezentatív közvélemény- és piackutatás, általános önkép, üzenetek, célcsoportok meghatározása, aktuális piaci helyzet és versenytársak elemzése, egészségkommunikáció, 7S-modell, SWOT analízis, kölcsönhatás mátrix, koncepció és terv elkészítése.
Budapest Főváros XVII. kerület stratégiai marketingkommunikációs terve 2021-2024.
Belső kommunikációs átvilágítás, vezetői interjúk, reprezentatív közvéleménykutatás. Márkaszemélyiség, brandértékek, kitörési pontok, potenciális fenyegetések meghatározása. A kommunikációs dimenziók SWOT-analízise. Médiafogyasztási szokások elemzése, versenytársak profilozása, a Rákosmente brand meghatározása, marketingkommunikáció tervezése, ajánlások és következtetések, gyakorlati javaslatok, marketingkommunikációs mix, cél-eszköz mátrix, kulcsüzenetek, költségvetés, cselekvési terv.
Az Észak-Kelet Pest és Nógrád Megyei Önkormányzati Társulás kommunikációs terve
Évenkénti kommunikációs cselekvési tervek, költségvetések készítése. A költségvetések alapján az oktatási és PR- kommunikációs tevékenységek, ismeretterjesztő kampányok kivitelezése, operatív irányítása.
Naturland - kommunikáció megújítása
A Naturland 1989 óta meghatározó szereplője a szépségtermékek piacának Magyarországon. Folyamatosan innoválnak, megújítják a termékeiket, ezt szerették volna a kommunikációjukra is átültetni. Az online térben csak nagyon visszafogottan voltak korábban jelen, ehhez kérték a mi segítségünket. Bevezettünk egy általános imázskampányt: 'Egy lépéssel közelebb a természethez, egy lépéssel közelebb hozzád' vezérgondolat mentén. Ezzel egyidőben megújítottuk a cég teljes online jelenlétét: új weboldalt készítettünk, social kommunikációt felfrissítettük és ennek láthatóságot adtunk komoly online média kampánnyal. Konkrét kampányok:
- Egy lépéssel közelebb a természethez...
- Naturland Nagyi
- Felső légutak
- Egy csepp tavasz
„Közösségben vagyunk!” – Szent Márton-emlékév
A Pannonhalmi Főapátság megbízásából az emlékév országos médiakampányának, kommunikációjának irányítása. Az emlékév programjainak, közösségi eseményeinek, kiállításainak kommunikációs támogatása, PR-események, sajtómegjelenések szervezése országos- és regionális felületeken 2015 és 2016-ban. Kommunikációs termékek gyártása.
„Az újrahasznosítás hídjai”
A Szent Benedek Iskolák megbízásából szemléletformáló, ismeretterjesztő kampány koncepciójának megalkotása és a kampány teljes körű kivitelezése, szervezése 2019-ben.
„A lélek egészségére”
A Pannonhalmi Főapátság megbízásából az új apátsági sörfőzde, bevezető országos médiakampányának irányítása. Kommunikációs támogatás, PR-események, sajtómegjelenések szervezése országos- és regionális felületeken 2020-ban.
Illatmúzeum
A Pannonhalmi Főapátság megbízásából az Illatmúzeum elnevezésű új turisztikai attrakció bevezető, országos médiakampányának teljes körű kivitelezése, szakmai irányítása. Kommunikációs támogatás, PR-események, sajtómegjelenések szervezése országos- és regionális felületeken 2021-ben.
Zöld Híd Program
Az Észak-Kelet Pest és Nógrád Megyei Önkormányzati Társulás megbízásából szemléletformáló, érzékenyítő, ismeretterjesztő kampányok 2014 és 2018 között.
Szent Márton-év programismertető sajtótájékoztató és sajtótúra, 50 fős rendezvény
Riz Levente Sport- és Rendezvényközpont bokréta-ünnepsége, 70 fős rendezvény
Kövesd a hulladékot! – szemléletformáló sajtótúra, 50 fős rendezvény
Pannonhalmi Apátsági Sörfőzde átadó ünnepsége, 150 fős rendezvény
Pannonhalmi Illatmúzeum átadó ünnepsége, 250 fős rendezvény
Teremtésvédelmi konferencia, 80 fős rendezvény
XV. Bencés Bál, 250 fős rendezvény
- TOP - 1.2.1-15 azonosítószámú „A Pannonhalmi Apátsági Múzeum turisztikai fejlesztése” pályázat marketing fejezetének operatív irányítása
- EFOP-411-15 azonosítószámú a Pécsi Egyházmegye oktatási fejlesztéseihez kapcsolódó kötelező nyilvánosság biztosítása
- HU12-0001-PP1-2016 azonosítószámú "A roma közösségekben dolgozó védőnők munkafeltételeinek javítása" projekthez tartozó filmkészítési feladatok ellátása
- EFOP-4.1.5-16-2017-00161 azonosítószámú oktatási fejlesztési pályázathoz kötelező nyilvánosság biztosítása
- GINOP-7.1.6-16 azonosítószámú „Világörökségi helyszínek fejlesztése” pályázat kötelező nyilvánosság fejezeteinek operatív irányítása
- GINOP-7.1.6-16 azonosítószámú „Világörökségi helyszínek fejlesztése” pályázat keretében készülő imázsfilmek kivitelezése
- Pannonhalmi Apátság Sörfőzde bevezető PR- és marketingkommunikációs tevékenységeinek biztosítása
- 5722-8/2019/SPORTLET azonosítószámú, Budapest Főváros XVII. kerület Rákosmente Önkormányzata a „Pesti út menti sport- és szabadidő létesítmények” kiemelt projekthez kapcsolódó kommunikációs feladatok
- Pannonhalmi Főapátság Szent Márton-év marketingkommunikációs tevékenységeinek operatív irányítása
Csapatunk
PR-kommunikációs vezető, producer, kampánymenedzser, projektvezető, PPC és SEO specialista, médiaspecialista, art-director, grafikus, felvételvezető, stratégiai marketingszakértő.
Kormos Gyula
Producer