V I M E V I
virusmedia csapat

Kommunikáció-PR, marketing és szervezetfejlesztés

Örülünk, hogy itt van. Kik vagyunk és milyen szolgáltatást nyújtunk Önnek? Tudjuk, hogy minden felesleges másodperccel ügyfeleket veszítünk, ezért röviden és egyszerűen: marketing és kommunikációs stratégiák alkotása, hirdetési kampányok szervezése és teljes körű kivitelezése, rendezvények szervezése, filmek, mozgóképes termékek készítése, online felületek, portálok fejlesztése, arculatok tervezése, frissítése, PR-akciók kivitelezése, pályázatokhoz kapcsolódó kommunikációs szolgáltatás, kreatív támogatás, szövegírás, tanácsadás.
Ebben vagyunk jók, ebben tudunk Önnek segíteni.

Van öt fontos állításunk, amit minden partnerünkkel, leendő ügyfelünkkel megosztunk. Íme:

enpix

A kommunikáció önmagában semmit nem ér, pótcselekvés. Tartalom nélkül pedig üres, ami előbb-utóbb kiderül és hitelvesztéshez vezet. Kommunikálni mindig valamit kell: gondolatot, érzelmet, sikert, eredményt, újítást, fejlesztést. Mi ezt tesszük.

enpix

Kommunikáció vezérelt, túlmediatizált világban élünk, amit lehet szeretni, nem szeretni és kritizálni. Egyetlen dolgot nem lehet: figyelmen kívül hagyni. Napi rendszerességgel láthatunk példákat arra, amikor a kommunikáció meglepő mélységig befolyásolja a közbeszéd témáit, a nyilvánosságot, az egyéni és közösségi döntéseket. Stábok és ügynökségek dolgoznak azon, hogy a szervezetek, cégek, intézmények milyen részletességű és csomagolású információkat közvetítsenek magukról a döntéshozók, az ügyfelek, a szerkesztőségek felé. Nem egyszerű a kommunikáció világában eligazodni. Mi ebben is segítünk.

enpix

Megváltozott a tartalomgyártás szakmai (elit) jellege. Ma bárkiből lehet és lesz is tartalomgyártó. A technika olcsó, a kommunikációs felületek száma végtelen. Tik-tokkerek, youtuberek, influenszerek, bloggerek öntik bele a közösségi médiába a tartalmaikat. Mellettük 110 magyar nyelvű tévéműsor, print rétegmagazinok, weboldalak ezrei, rádió- és podcast csatornák tömkelege tartja fenn az információs- és vélemény buborékokat. Hogyan lehet a médiaszövevényben kiigazodva a célcsoportok igényeit a leghatékonyabban kiszolgálni? Megoldásokat kínálunk rá.

enpix

A magas kommunikációs alapzajban, a követhetetlen mennyiségben ránk zúduló információk özönében érdemes előre gondolkodni. Létrehozni és működtetni a saját kommunikációs felületeinket, hiszen ezeken keresztül tudjuk a leghitelesebben, függetlenül, a saját érdekeinknek megfelelően közvetíteni üzeneteinket, gondolatainkat, értékeinket. Magas minőségű, önálló weboldal, Facebook-aloldal, Youtube- és Instagram-csatornákon közzétett saját kommunikációs tartalmak, írások, podcastok, videók, infografikák, fotók. Mi ilyen felületeket működtetünk, felügyelünk, tartalmakat gyártunk.

5

Nem lesz hatékony a marketing, ha mindenkit meg szeretnék szólítani, ha mindenkinek kínálom a termékeimet, szolgáltatásaimat. Jól át kell gondolni, hogy kik a legfontosabbak, nekik mik a preferenciáik, döntési szempontjaik. Ezek ismeretében érdemes tervezni az értékesítést, a kommunikációt és személyre szabni az üzeneteket. Az alapoktól kell indítani a közös munkát, hogy a marketingkommunikációs döntések valós adatokon, elemzéseken nyugodjanak. Külső- és belső kommunikációs átvilágítás, vezetői interjúk, közvélemény és piackutatások, versenytárs elemzés – sorolhatnánk. Koncepciót, stratégiát ezekre alapozva érdemes alkotni. Nálunk nincsenek sablonok és sablonos megoldások. Minden ügyfél és helyzet egyedi megközelítést igényel. Mi így működünk.

Csapatunk

PR-kommunikációs vezető, producer, kampánymenedzser, projektvezető, PPC és SEO specialista, médiaspecialista, art-director, grafikus, felvételvezető, stratégiai marketingszakértő.

enpix

Kormos Gyula

Producer

Büszkék vagyunk, hogy velük is dolgozhattunk

  • Pannonhalmi Főapátság
  • Kárászteleki Pezsgőpincészet
  • naturland
  • enpix
  • enpix
  • Riz Levente